قیمت تلویزیون ال جی نانو 75

Wiki Article


توسط قابلیت ارتقا دهنده تصویر با پیروی از الگوریتم های مربوطه صحنه های بی کیفیت بهبود پیدا خواهند کرد تا همه چیز را در سطح فورکی به چشمان بیننده برسانند. کیفیت 4K2021صدا 20 وات60 هرتزکریستال / پنل VA2×USB سیستم عامل تایزن3×HDMIگیرنده داخلی و خارجیساخت مصرAU8000 یکی از میان‌رده‌های عرضه شده به بازار در سال 2021 بوده که به نوعی جایگزین پرفروش‌ترین تلویزیون 2020 یعنی TU8000 شده است. سری eight سامسونگ به دلیل قیمت مناسب و امکانات عالی همیشه در بازار ایران با استقبال خوبی از طرف خریداران همراه بوده است. طراحی زیبا به خصوص ضخامت 3.1 سانتی متری از جمله نکات قابل توجه در مورد AU8000 بوده که در سری‌های پیشین سامسونگ این مورد به چشم نمی‌خورد. اگر به دنبال یک تلویزیون اقتصادی هستید تا در محیط‌های تاریک به تماشای فیلم یا سایر محتواهای ویدیویی بنشینید تلویزیون سامسونگ AU8000 به واسطه پنل VA به کار رفته در آن می‌تواند گزینه بسیار مناسبی برای شما به حساب بیاید. تلویزیون اولد C1 محتواهای HDR را با بهترین کیفیت به نمایش می‌گذارد و به کمک تکنولوژی AI Picture Pro کیفیت تصاویر را واقعی‌تر و زنده نشان می‌دهد.


همچنین یکی دیگر از قابلیت های ارتباطی این تلویزیون بی نظیر مجهز بودن آن به فناوری وایرلس WiDi شرکت intel می باشد که به وسیله آن میتواند از دستگاه هایی که این فناوری را دارند اطلاعات دریافت نماید. متاسفانه در سایت های معتبر و خود وب سایت ال جی و یا در اطلاعات خود تلویزیون و جعبه نوع پنل قید نشده است.به همین دلیل برخی از سایت های از رو تجربه و یا اینکه بیشتر تلویزیون های ال جی ips هستند نوع ips را قید کرده اند. در واقع تلویزیون 75NANO80 الجی ، اصطلاحا نانو ال ای دی فورکی اسمارت می باشد.


لیست قیمت تلویزیون ال جی 75 اینچ

این پردازنده نیز را از محتوای تصویری حذف خواهد کرد و مواردی همچون کنتراست و روشنایی را بهبود می‌بخشد. جالب است بدانید تصاویر دارای کیفیت کم نیز به کمک این پردازشگر بهینه شده و به کیفیت 4K ارتقا پیدا خواهند کرد. صفحه نمایش بزرگ و 55 اینچ دستگاه تماشایی همه جانبه را برای مخاطب فراهم می‌کند. این طراحی زیبا و کامل تکمیل کننده هر خانه و دکوری است و به راحتی قابل سازگاری با انواع دکور در هر خانه‌ای می‌باشد.


قیمت تلویزیون ال جی نانو 75


این سرویس به عنوان اولین سرویس تلویزیون عمومی منظم و با محدودیت بالای جهانی نامگذاری شد. اولین فاصله زیاد پخش تلویزیون عمومی که از واشنگتن DC به نیویورک پخش شد، در 7 آوریل 1927 پیدار شد. هربرت هوور اولین سرویس مشابه WGY بود، شنکتدی، نیویورک در 11 می 1928 افتتاح شد. اولین نمایش تلویزیون انگلیسی مردی با گل در دهانش بود، که در ژوئیه 1930م پخش شد. ایستگاه CBS در نیویورک اولین برنامه‌های منظم خود را در هفت روز هفته در ایالات متحده پخش می‌کرد.


لیست قیمت تلویزیون ال جی 75 اینچ

نرخ فریم بالاتر، VRR (نرخ تازه سازی متغیر) برای کاهش گسستگی صفحه و eARC (کانال بازگشت صوتی پیشرفته) ویژگی‌های تلویزیون خواهند بود. کافی است کنسول بازی خود را از طریق درگاه HDMI تلویزیون متصل کنید و از حرکت سریع محتوا با وضوح بالاتر و گرافیک همگام و روان بهره‌مند شوید. جزئیات بیشتر در خصوص لیسات قیمت مدل‌های مختلف تلویزیون‌های 65 اینچ سامسونگ در جدول زیر آمده است. علاوه براین، به دلیل وجود LG ThinQ AI و توانایی استفاده ازدستیارهای صوتی گوگل و الکسا، دارندگان این تلویزیون به طرز بسیار ساده ای قادر خواهند بود تمامی وسایل و دستگاه های سازگار متصل به تلویزیون را کنترل و مدیریت کنند. به کمک این قابلیت، تلویزیون اشاره شده محدوده ی وسیعی از انواع فرمت ها شامل HDR10 Pro و HLG را پوشش می دهد. از این رو، می توان تصاویر و ویدیوها را شفاف و روان مشاهده کرد و از این همه زیبایی نهایت لذت را برد.


تلویزیون ال جی 751 50 اینچ


که در یک لیست قیمت آنلاین ، قیمتهای تلویزیون را در سایز و مدل های متنوع ارئه می دهد . همان طور که می دانید، انواع قیمت تلویزیون به عواملی زیادی از قبیل برند، اندازه و امکانات آن بستگی دارد؛ پس هنگام خرید تلویزیون ها حتما نیازهای خود را شناسایی کنید تا بتوانید مناسب ترین و به صرفه ترین تلويزيون را خریداری کنید. کام با ارائه آخرین قیمت محصولات صوتی و تصویری به انتخاب به صرفه و مناسبی کمک خواهد کرد .


لیست قیمت تلویزیون ال جی 75 اینچ

تلویزیون 65A90J سونی رنگ‌هایی بسیار زنده و پویا همراه با کنتراست خیره کننده را به نمایش می‌گذارد. رنگ‌‌های نمایش داده شده توسط این تلویزیون برای چشم انسان بسیار طبیعی و زیبا بوده و چشم از تماشای آن‌ها لذت خواهد برد. پردازنده‌ی Cognitive Processor XR تلویزیون 65A90J سونی با شناختی که از بیننده دارد، صفحه نمایش را قادر می‌سازد که به گستره‌ی وسیع‌تری از رنگ‌ها دسترسی داشته باشد. همین دسترسی گسترده تلویزیون 65A90J سونی را قادر می‌سازد که هر رنگ را با تفاوت‌های ظریف موجود در دنیای واقعی بازتولید کند. بنابراین‌ گل‌ها با رنگ‌هایی اشباع، سایه‌هایی زنده و بافتی زنده به نمایش گذاشته می‌شود. حتی رنگ‌هایی که کم رنگ بوده و ظرافت بالایی ندارند نیز بسیار واقعی به نظر می‌رسند.


لیست قیمت تلویزیون ال جی 75 اینچ


تلویزیون seventy five اینچ ال جی مدل 75UP8050 یکی از تلویزیون های 2021 ال جی است. تلویزیون LED ال جی UP8050 از کیفیت تصویر 4K برخوردار است و قابلیت پخش محتوای HDR را دارد. این تلویزیون از فناوری 4K Active HDR با فرمت های HDR10 Pro و HLG پشتیبانی می کند. تلویزیون 4K ال جی UP8050 سایز 75 اینچ به کمک پردازشگر تصویر چهار هسته ای خود تصاویر بسیار با کیفیتی تولید می کند.



6 آبان 1400 شرکت LG WORLD به عنوان مجموعه تبلیغاتی ال جی از سایت جهانی خود با نام LG WORLD Global رونمایی کرد. این سایت مرجع و منبع کاملی برای کسب اطلاعات از آخرین محصولات ال جی در جهان می باشد . این سایت به زبان انگلیسی است و به زودی به بزرگترین سایت ال جی در جهان تبدیل می شود . همچنین یک پورت کامپوزیت در پشت این تلویزیون تعبیه شده که دارای پورت های زرد،قرمز و سفید می باشد که به ترتیب مسئول انتقال تصاویر با کیفیت SD، انتقال صدای کانال چپ و انتقال صدای کانال راست می باشند. همچنین تلویزیون 75UH855V دارای قابلیت DLNA می باشد که به لطف این فناوری کاربر می تواند در سرور به جستجو تصاویر و ویدیو ها بپردازد و اقدام به پخش رسانه های مورد علاقه خود کند. ال جی برای تلویزیون 75UH855V راه های ارتباطی متفاوتی را در نظر گرفته تا کاربرانش با هر وسیله و امکاناتی بتوانند با 75UH855V تبادل اطلاعات کنند.


تلویزیون ال جی 55 nano 75


این مدل یکی از تلویزیون های مناسب برای تماشای محتوای HDR است و از استاندارد جدید دالبی ویژن پشتیبانی میکند.... تلویزیون X7500H سایز sixty five اینچ یکی از تلویزیون های ارزان قیمت 2020 سونی می باشد. این تلویزیون به صفحه نمایش ال ای دی و کیفیت تصویر 4K شده است و قابلیت پخش محتوای HDR با فرمت های HLG ، HDR10 و Dolby Vision را دارد.


لیست قیمت تلویزیون ال جی 75 اینچ

در تصاویر پردازش شده به وسیله تلویزیون UHD ال‌جی جزییات در ویژگی‌های تصویر به خوبی قابل مشاهده است و می‌توان زنده و واقعی بودن تصاویر و حرکات محتوا را به خوبی درک کرد. با Active HDR تضمین خواهد شد که تصاویر پر از رنگ‌های زندی و تصاویر واقع گرا باشد به همین دلیل به خوبی دنیای محتوا را به تصویر می‌کشد. چندین فرمت HDR در تلویزیون 55UP75003 این وظیفه را بر عهده دارند که فیلم‌ها را با کیفیت اصلی در اختیار کاربر قرار دهند و این همان ویژگی است که لذت تماشای محتوا را چندبرابر خواهد ساخت.


فناوری Dolby Atmos صدا نیز با ایجاد صدای فراگیر چند بعدی شما را کاملا احاطه می‌کند تا خود را در میان هر صحنه احساس کنید. گفتیم که نمایشگر الجی NANO75 از نوع Full Array Dimming است که نور در سراسر آن به خوبی منتشر می‌شود. ویژگی تاریکی موضعی در این تلویزیون برای ایجاد رنگ مشکی عمیق به خوبی اجرا می‌شود و کنتراست بالا تجربه غوطه‌ور را برای شما به ارمغان می‌آورد. باید دید که سرانجام این صفحه نمایشهای دوم کنار تلویزیون ها به کجا می انجامد.


تلویزیون ال جی نانو 75


این دسته از افراد به قدری در تماشای فیلم ها تبحر یافته اند که می توانند کوچکترین جلوه ی مصنوعی اضافه شده به فیلم را تشخیص دهند. آن ها دوست دارند فیلم ها را همانگونه که توسط کارگردان ضبط و تولید شده ببینند. تلویزیون ال جی 75NANO75 مدل 2021 ازDolby visionو Filmmaker Mode استفاده می کند. Dolby vision به طور خودکار تنظیمات تصاویر و ویدیوها را به تناسب نور محیط و ژانر فیلم تغییر می دهد. کیفیت تصاویر و یدیویی هایی که توسط نمایشگر یک تلویزیون نشان داده می شود، تا حد زیادی به موتور پردازنده ی تصویر به کار رفته در آن و همچنین تکنولوژی های استفاده شده برای نور پس زمینه، سیستم رنگ و حذف نویزها و بازسازی تصاویر بستگی دارد. تلویزیون 75 اینچ ال جی NANO75 از نمایشگر Real 4K NanoCell با سیستم نور پس زمینه از نوع Direct استفاده می کند.


در هر صورت ، تماشای سینمایی خالص با تتلویزیون 50 اینچ ال جی 4K اسمارت 2021 مدل 50UP8100 را در بهترین حالت خود تجربه خواهید کرد . همچنین می توانید تلویزیون را از طریق براکت های پشت آن روی دیوار نصب کنید تا میدان دید باز تر ، دکوراسیون زیبا تر و فضای اشغالی کمتر را تجربه نمائید . ابعاد تلویزیون 249×629×967 میلی متر و ابعاد vesa تلویزیون 50 اینچ ال جی 4K اسمارت 2021 مدل 50UP8100 حدود 200 × 200 میلی متر است .



همان طور که گفته شد، یکی از مهمترین فاکتورهای خرید تلویزیون ها سایز و اینچ نمایشگر است. تلويزيون ها هم در اندازه های خیلی کوچک (زیر 32 اینچ) موجود هستند که بیشتر از برند شیائومی و مخصوص گیمینگ هستند و با نام مانیتور تی وی معروف هستند و هم در اندازه های 32 اینچ تا 43 اینچ و 49 اینچ و fifty five اینچ، 65 اینچ و یا بزرگتر. با توجه به شرایط اتاقی که می خواهید تلويزيون را در آن قرار دهید، مناسب ترین اندازه را انتخاب کنید.


خرید تلویزیون ال جی 75 اینچ


این پردازنده دارای چهار هسته‌ی مرکزی برای اجرا و پردازش تصاویر در بالاترین سرعت است. همچنین شیائومی در این تلویزیون از صدایی با قدرت ۳۰ وات پشتیبانی کرده که می‌تواند عملکرد فوق‌العاده یا در محیط داشته باشد و به خوبی تمام سالنی که تلویزیون در آن قرار دارد را پوشش دهد. یکی از قابلیت‌های خوبی که در سیستم صوتی این مدل وجود دارد ارائه صدای فراگیر است که می‌تواند در هنگام اجرای بازی جذابیت بیشتری به مخاطب ارائه دهد. خرید یک تلویزیون تنها به کارایی های آن خلاصه نمی شود بلکه باید دید کدام یک ارزش خرید بالاتری دارد و از آن مهمتر کدام یک با بودجه خریدار همخوانی دارد. درست است که تلویزیون سونی X90J از نظر کارایی و کیفیت در رتبه بالاتری نسبت به X80J قرار می گیرد ولی به همان اندازه نیز قیمت بالاتری دارد که باید ببینید می توانید خود را برای پرداخت هزینه بیشتر مجاب کنید یا خیر. تلویزیون X90J دارای موتور پردازشی به مراتب قوی تر و هوشمند تری است که می تواند تصاویر با کیفیت تری را برای بیننده به نمایش درآورد.


همچنین هر تلویزیون بسته به رزولوشن تصویر، دارای وضوح عالی و کنتراست بالا بوده که برندهای مختلف بر روی آن حساسیت خاصی دارند. تلویزیون 65NANO80 به صورت حرفه ای برای نمایش مسابقات ورزشی طراحی شده است. اگر شما طرفدار ورزش هستید این تلویزیون یک انتخاب بسیار مناسب برای شما است. کیفیت بالای تصاویر سبب میشود از تماشای مسابقات نهایت لذت را ببرید و مناسب بودن نرخ تازه سازی تصویر در این مدل سبب میشود که در سریعترین صحنه ها نیز این تلویزیون با مشکل مواجه نشود و تاری تصویر یا پرش تصویر در پخش صحنه ها ایجاد نشود.


تلویزیون ال جی 55 nano 75 لیست قیمت تلویزیون ال جی 75 اینچ

علاوه بر این ال جی با هوشمندی هر چه تمام تر کلید های غیر ضروری را از ریموت کنترل حذف نموده تا تجربه ای بهتر و البته ساده تر از کار با این ریموت کنترل را به کاربرانش هدیه دهد. این تلویزیون از صفحه نمایش LED و کیفیت تصویر 4K برخوردار است و کیفیت تصویر بی نظیری را ارائه میدهد. تلویزیون X75 را میتوان یکی از ارزان قیمت ترین تلویزیون های 4K سونی در سال 2021 دانست.



با اضافه شدن ویژگی های هوشمند به این تلویزیون ها به دنیایی از برنامه ها و سرگرمی ها دسترسی خواهید داشت و تلویزیون دیگر صرفا یک وسیله برای تماشای شبکه های محلی نیست. خرید تلویزیون هوشمند seventy five اینچ می تواند علاوه بر لذت تماشای تلویزیون با کیفیت بالا، دنیای از سرگرمی را در اختیار شما قرار دهد. اولد C1 دارای پردازشگر α9 Gen4 بوده که محتواهای مختلف را به خوبی تجزیه و تحلیل می‌کند و در نهایت تصاویری بی‌نظیر را نمایش می‌دهد. علاوه بر این از فرمت‌های استاندارد تصویر Dolby Vision IQ ،HLG و HDR10 Pro پشتیبانی می‌کند که در بهتر شدن کیفیت تصاویر تأثیر به سزایی دارند. تلویزیون C1 به لطف کنتراست برجسته و یکنواختی سطح مشکی کامل، این امکان را برای تماشاگر فراهم می‌کند تا در محیط‌های تاریک نیز برنامه‌های تلویزیونی مختلف را با وضوح فوق‌العاده ببیند.


قیمت تلویزیون 75 اینچ ال جی بانه


با ویژگی Game Optimizer بازی به بهترین نحو برای بهترین تجربه ممکن بهینه سازی خواهد شد. با پشتیبانی از حالت ALLM (حالت تاخیر کم خودکار) تجربه بازی خیلی لذت بخشی بر روی تلویزیون هوشمند 65NANO75 خواهید داشت. باتوجه به قابلیت ها ی بی نظیری که دارد ازقیمتنسبتا مناسبی هم برخوردار است. از این رو برگ وباد خرید این تلویزیون هوشمند را به تمامی دوستداران تکنولوژی های جدید پیشنهاد می دهد. هر سال شرکت های مطرح تولیدکننده تلویزیون به تولید مدل های برجسته و پیشرفته می پردازند که عملکردی فراتر از تلویزیون دارند.


X95J سونی در حال حاضر بهترین LED عرضه شده در بازار جهانی به حساب می‌آید که برخلاف X9500H از قابلیت HDMI2.1 پشتیبانی می‌کند به همین دلیل توانسته یکی از بزرگ‌ترین نقطه ضعف‌های سری پیشین خود را پوشش دهد. اما اگر استفاده از کنسول‌های بازی نسل نهمی در دستور کار شما قرار دارد باید گفت X95J به دلیل پشتیبانی از HDMI2.1 بسیار کاربردی‌ است. اما با این وجود در X95J تأخیر ورودی برای اجرای بازی در حالت معمولی ۱۶۱.۱ میلی ثانیه محاسبه شده، همچنین توجه داشته باشید X95J در حالت گیم دارای میزان تأخیر ورودی ۱۷.۹ میلی ثانیه‌ای است و این مقدار مطلوبی است. در زمینه‌ی ضخامت تلویزیون هم X90J از ضخامت کمتری برخوردار بوده و ضخامت 7.2 سانتی متری حدود یک دهم سانتی متر از X80J ضخامت کمتری دارد. به طوری کلی هر دو تلویزیون از کیفیت ساخت بسیار مناسبی برخوردار بوده اما سونی x90j به نسبت از کیفیت بهتری برخوردار است که با توجه به اختلاف قیمت این مورد قابل توجیه است.


صفحه نمایش تلويزيون ها مانند LED، OLED و QLED امروزه در اختیار مشتریان می باشد. به عنوان مثال نمایشگرهای نانوسل و OLED سری جدیدی از تلويزيون ها هستند که بسیار با کیفیت هستند. البته نوع دیگری از نمایشگر ها با نام QLED موجود هستند؛ این نوع نمایشگر ها تنها در تلويزيون های سامسونگ به چشم می خورد . QLED با تکنولوژی کوانتومی سعی کرده تصاویر را زیباتر و شفاف تر به نمایش بگذارد.

Report this wiki page